Poradna Xiaomi NDY-02-AL stříbrná

Autor: | Vloženo: 27.06.2017 000 20:12 | Témata: Poradna Xiaomi NDY-02-AL stříbrná

Záruka

Dobrý den, při reklamaci mi prodejce tuto zamítl s odůvodněním, že se na kapacitu vztahuje je půl roku záruční lhůty. Je to v pořádku? Nikde jsem se toho nedočetl.
Lze případně poslat někam na přezkoumání, jestli je problémem právě kapacita?
Koupeno v Euronics.

  • 28. června 2017 - Odpověď partnera sekce ecoprodukt.cz

    Dobrý den,

    ano, na kapacitu baterie může být zkrácena záruční doba, protože jde o spotřební zboží a nabíjecími cykly postupně klesá kapacita.

    Určitě se můžete obrátit na českou obchodní inspekci, v závislosti na tom jaký problém s powerbankem máte, co bylo předmětem reklamace.

    S pozdravem
    Tým https://www.ecoprodukt.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Je.Bauer

    Je.Bauer

    28. června 2017

    Děkuji za informaci. Pochopil bych postupné snižování kapacity, ale powerbanky se jednoho dne zachovala tak, že nabíjí jen po jednu diodu a pak zcela umře. A nabít lze také jen po první diodu. Jsem laik, ale toto není ó kapacitě. Nebo snad umřela současně všechny články kromě jednoho?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • ecoprodukt.cz

      28. června 2017 - Komentář partnera sekce ecoprodukt.cz

      Dobrý den,

      tak nabití by mělo stále signalizovat do plna, jen by se rychleji vybila při ztraceni kapacity, čili problém bude pravděpodobně někde jinde.

      Zkuste se odvolat vůči reklamací, případně se obrátit na vyšší instituce.

      S pozdravem
      Tým www.ecoprodukt.cz


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.